gymmet, here we come.

vart inte så jätte mycket uppdatering igår, menmen.

nu sitter jag iallafall i pappas säng med bärbara datorn,
och väntar på att kajsa ska komma hem från.. eh. vad hette stället?
äch, jag kommer inte ihåg iallafall där engla bodde i den byn,stället
eller vad man ska kalla de, hon har vart där sen i onsdags och träffat sin syster.
men idag kommer hon hem. yippppppppi ! :)
så direkt när hon kommer hem så drar vi till gymmet, och gymmar.
ska bli extra roligt för vi har fått schema som vi ska följa och så,
för i tisdags fick vi som sakt en instruktör, som visade oss.
hur vi skulle träna så vi tränar rätt & så det ger något resultat.
så det är vi super nöjda över ! så det blir brabra.
så idag ska jag gymma & sen vet jag faktiskt inte, har inga planer än så länge.

men nu ska jag dra,
för kajsa kommer nog om några minuter tror ja.
bloggar kanske mer sen efter gymmet.
men ha de bra

gympussssssssssssssssssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0