kvällskonversationer

somsakt så har jag och erica väldigt skumma sms konversationer på kvällarna,
och de blir ju inte mindre skumma för att vi är trötta, dom blir bara mycket konstigare.

jag: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ... och så vidare (10 sms långt)
och längst ner på smset står det : jag älskar dig !

erica: vet du vad? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ... och så vidare (2 sms långt)
och längst ner på smset står de: jag älskar dig också :)

jag: latis ;) som inte orkade göra fler än 1-2 sms långt med smilisar x
xxxpp

erica: haha, och så kommer du med din nya coola smilis och tror du äger ut alla :) ♥

jag: HAHA, JAG KOMMER BLI KINGEN OF THE SMILISWORLD ! :)

erica: det är du redan :) men nu är det dags för min skönhetssömn, nattinatti :) ♥

jag: godnatt.

:*
/|\
 |
/'\  (sen lite för skumt sms för att ni ska få veta)

erica: HAHA, gulligt

jag: (privat sms)

erica: nej?

jag: €®|©@  $ |< () G !

erica: (inget svar)

jag:
>: )  =glad gubbe, men med onoppade ögonbryn
>:@  = arg, jätte arg
=#   = människa som pratar för mycket
:?     = människa som inte fattar någonting
[:     =glad gubbe
^^/ = mellan glad gubbe
(sen vare ett Υ med två sträck på, men det tecknet finns bara på sms) men det var ett peacetecken.

EMELIES SMILIS KURS.

erica: tack emelie, nu har jag äntligen lärt mig hur man skriver ett coolt sms >: )

jag: varsegod ;)
om du vill ha fler smilis kurser av mig så ring: (sen mitt nummer). jag upprepar det igen (mitt nummer).
för er som missade vad jag sa så säger jag det igen: (mitt nummer) och för er som gjorde något annat under tiden jag sa numrerna så säger jag det igen: (mitt nummer) och sista gången: (mitt nummer)

erica: ursäkta, jag missade numret.

jag: okej, då tar vi det igen :)
& (samma sms igen)

erica: så, nu har jag det :) men nu ska lilla erica sova, på riktigt :) godnatt! ♥

jag: godnatt älskling ♥


(får ett sms av erica riktigt tidigt på morgonen)
erica: 
___________
|
|-------
|__________
 _______
|_______\
| \
|  \
|   \

|
|
|
  ______
 /
|
 \______

    _
   /_\
  /    \
 /      \


HAHA, ja vi har alla konstiga sidor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0