emelie ♥ grillkvällar

hejsan alla sjuka och friska,
tyvär så börjar jag nog bli en av dom sjuka, nejdå. men jag nyser 24/7 skit jobbigt,
kanske är jag allergisk mot något jag inte vet om? hmm..
iallafall så sitter jag här hemma och gör abslout ingenting, kanske ska träffa max snart, ifall han orkar.
igår åkte jag till sanna vid 22.00 ungefär och vi drog ganska direkt till danholn med matte och anton,
och träffade fredde,cornelia och david (tror ja han hette) och vi satt och grillade till ungefär 02.15 tiden
då sannas mamma kom och hämtade oss, när vi var i bojsen igen så gick vi in och
kollade på film och sedan somnade.
haha, och jag som sa att det bara skulle bli en hemmakväll igår, eftersom ja alltid är ut på något, men hemmakvällen blev som sakt inte av, stack ut på något ändå, och konstigt nog grillade vi.. haha !!

emelie ♥ grillkvällar med trevligt sällskap


sanna står för bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0