skämt åsido



haha, för er som undrade ifall jag var seriös
med att jag skulle ner till gruvan på en guide-tur idag!
svar: nej jag skulle inte ner i gruvan idag,
det var ett skämt åsido..
det var suuuuuper kul, då när jag berättade
om det jag hade skrivit för mina kompisar med mina egna ord
.

dessutom så fick jag en liten kommentar av madde, då
när jag, madde och liam satt på bussen påväg till stan.
jag hade ganska nyligen berättat för madde och liam vad
jag hade skrivit, sedan ringer kajsa och säger att hon väntar på
oss nere på stan, och då satt jag och sa att jag skulle på date
med janne(boii) och grejs, (bara vissa som fattar)
vi brukar sitta och skämta om sånt typ.
konstig humor? lite kanske.
iallfall så sa madde :
" du är så jäkla skön, men dum i huvudet, fast på ett bra sätt "
haha, hur kan man vara dum i huvudet på ett bra sätt?
iallfall så har jag haft en bra dag idag !!
tills nu som jag måste börja plugga so.. suuuuuug !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0